Зарахування дітей до закладу проводиться наказом директора на підставі таких документів:
– направлення управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації;
– свідоцтва про народження дитини або іншого документа, що засвідчує вік дитини, за відсутності свідоцтва;
– відповідних медичних документів про стан здоров’я;
– результату обстеження дитини, виданого відповідною психолого-медико-педагогічною консультацією;
– акта первинного обстеження умов життя дитини;
– відомостей про батьків або осіб, які їх замінюють (копії свідоцтва про смерть батьків, хворобу, розшук батьків, вирок або рішення суду та інші документи, що підтверджують відсутність батьків або неможливість виховання ними своїх дітей);
– довідки про наявність і місце проживання братів, сестер та інших близьких родичів;
– опису належного дитині майна, відомостей про осіб, які відповідають за його збереження (для дітей які мають статус);
– документів про наявність та закріплення житлової площі за дитиною (для дітей які мають статус);
– документів про успадкування житлової площі та майна (для дітей які мають статус);
– довідки з пенсійного фонду про призначення пенсії дитині, пенсійної книжки, копії ухвали суду про стягнення аліментів;
– ідентифікаційного коду дитини (для дітей які мають статус);
– повідомлення про взяття дитини на первинний облік органом опіки і піклування (для дітей які мають статус);
– ощадної книжки дитини (для дітей які мають статус).